gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av Gunilla Zellman - 25 oktober 2015 21:40

Jo då jag nu har skaffat ny telefon så bestämde jag mig för att inte skaffa Facebook på den igen och det är så jävla skönt. Jag har inte ens Facebook chatten sååååå skönt!! Nej jag är glad att jag vågade ta det steget! !! ?

Av Gunilla Zellman - 25 oktober 2015 21:35

Jepp då var en av dessa goda helger gjorda. Fredagen var ju bara helt underbar, att få se och höra Brolle live ja det e inte mycket som kan slå det just nu. Okej det finns många fler artister jag tycker om men inte sett live. När jag såg james blunt det var ju bra helt underbart det också. Riktigt fin och god mat fick vi i fredags då vi valt de dyraste biljetterna. Smaka hummer för första gången fick jag. 

sen på lördagen drog jag iväg till min syster Linda och hennes familj. Jag sov över hos henne. Vi sov på ett loft som hon har i sin stuga. Vi åt grymt god mat både idag och igår. Enligt vår bror Markus så har man gjort en sak en gång så ska man göra så varje gång och varje gång vi har systermys så äter vi sushi. Så det blev det idag!!! 

Jag har haft en toppen helg och nästa helg blir också mys då med ett annat syskon och dess familj!!! Längtar! !!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards