gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av Gunilla Zellman - 28 oktober 2015 08:13

Jag har under en period nu sovit dåligt. Vaknat 2 går per natt för att kissa och nej jag är inte ens gravid. Men känt att jaha bara att gå upp och kissa. I går sprang jag en runda och sen tänkte jag att nu borde jag väl ändå kunna sova som jag ska. Nix vaknade av ett tryck gick upp kissade och gick och lade mig igen. Sen vakna jag till en gång till men då bestämde jag mig för att försöka somna om och det gick, inga bekymmer. Drömde jätteskum dröm men så blir det när jag sover gott!! 

Till titeln jag hade bestämt mig för att träna och tänkte gå ut och gå kände att jag behövde det. Men när jag väl kom ut och började gå kunde jag inte låta bli att springa. Sååååå skönt. Trodde jag skulle bli hungrig men hade innan tagit 2 småbitar av gainomax som jag just nu buzzar om. Jag är en buzzador medlem och har då möjlighet att testa olika produkter. Just nu testar jag gainomax low carbs bars och deras små bitar av deras vanliga energi kakor.

så vill ni testa en sådan kaka så hör av er!! ?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards