gunillasbusfamilj

Alla inlägg under april 2011

Av Gunilla Zellman - 3 april 2011 23:07

Ja nu blev jag så sugen på att blogga lite grann tack vare lilla syrran som hade bloggat. Det som ligger oss närmast nu är ju faktiskt elviras operation jag hoppas verkligen den blir av som den ska. I så fall så v. 15 på tisdagen blir hon äntligen opererad. det kommer bli tufft för oss dagarna efter men detär det värt. Nu sover hon som en liten ängel. Elvira har också börjat sakta men säkert ta sig mellan möbler om hon når möblen direkt. Annars så ska hon springa med glädje om man håller henne i antingen 1 hand eller 2 händer. HIhi så roligt och se. Ljud ja som sagt har hon ju gomspalten och den gör ju att hon inte kan skapa alla typer av ljud och det märks. mamamamamamamama tjatar hon i alla fall och alla dem måste högljudda man kan få fram. och så hennes favorit gurglandet. =) Inte många barn som kan det. Och så har hon börjat vinka. och älskar sitt lilla bollhav där har hon leksaker och bollar som hon grejar och donar med. =) Helt galen är våran lilla busunge. Älskar henne till max. Kommer bli hårt och se henne lida när det är dags för det. Men Elvira är ju glad i vanliga fall så det ska nog inte ta allt för lång tid innan hon skrattar igen. 


Annars så längtar jag hemifrån. Men känner att det är det inte värt vi har inte råd. Nej nu kom penga frågan in igen syrran jag vet. Och visst som fredrik sa att till hösten då öökar jag ju i pengamässigt igen men hur mycket??? alla sjukdomar elvira ska gå igenom...... innebär en massa vab,,,, allltså extrem raslöshet i gunilla. aja får ju hoppas att vi lyckas få nån tillvaro som är vettig. 


Kollade på fenomen och nästa vecka ska uri geller som han hette se till att man tänker positivt ska försöka göra det alltid. se möjligheterna i stället för hinderna. så nu ska vi se då. Operationen blir snart gjord. Jippi äntligen blir elvira av med gomspalten. Jag vet att det kommer att gå bra. Vår ekonomi vi har pengar så vi klarar oss. Ja möjligheterna finns ju här också kan alltid packa liten matsäck och bege mig ut i skog och mark..... har ju en suverän barnvagn. =) Men vill folk ses så gör vi gärna det också. Även om det kostar lite extra om vi behöver transportera oss med bil eller tåg eller buss. =) Äsch vad tusan nu ska jag tänka positivt. *hihihihihi*


Hej då alla! TÄnk positivt vänd det negativa till positivt vet att det är svårt men gör det och ni får en härligare vardag! =) kram 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards