gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 1 april 2015

Av Gunilla Zellman - 1 april 2015 22:01

Jag har mycket att glädjas åt men samtidigt mycket att arbeta med. Jag slåss med mig själv då jag inte vet hur jag ska vara för att folk ska klara av att vara med mig. De senaste veckorna har varit otroligt tuffa med en hel del stress i jobbet vilket gjort att min kropp är slut samtidigt som jag börjat jobba ännu mer med mig själv för att bli en säker individ. Min kollega sa idag när jag pratade om att en förälder hade lagt märke till att jag skakade i händerna att hon oxå såg att jag skakade rätt så rejält i fredags. Dett är ingt som jag lägger märke till själv, men känns jobbigt när folk lägger märke till det. Tyvärr får jag nog skylla på stressen jag upplever i jobbet när vi inte får den hjälp vi vill ha. Nu är det snart påsk och då ska jag slappna av och njuta av min ledighet. Ta dagarna som de kommer då jag känner att det är det jag får fokusera på då kroppen säger ifrån tydligt.

Japp så är det! Glad påsk på er allihop imorgon blir vår kissekatt 9 år gammal. ?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards