gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 9 april 2015

Av Gunilla Zellman - 9 april 2015 21:16

Idag har det nästan varit en lika fin strålande soldag. Idag letade jag upp kulor då ett barn på förskolan ville prova att spela kula. Men oj vad jag har och lära där. Jag minns knappt hur man gjorde ändå spelade jag mycket kula i grundskolan. Iaf så slutade det med att vi testade hur kulorna rullade ner från vår lilla rutschkana. Riktigt skoj.

På eftermiddagen gick vi ut igen och då tog jag ut vårt bollnät. Så vi tog och testade hur bollarna rullade i vår långa backe. Oj vad det var populärt. Efter tag tröttnade barnen och vi började greja med annat i backen. Det slutade med att vi letade efter blommor och skräp som vi kunde hitta. Det var super skoj.

Jag får alltid sån energi av solen och dess kraft vilket jag verkligen märkt denna vecka.

När jag och elvira kom hem bakade vi chokladmuffins. Mums fillibabba säger jag bara. De blev perfekta! Lagom krispiga och lagom kletiga i mitten. :-D

I posten kom det brev till elvira från hennes farfar med lite klistermärken vilket elvira älskar att få. :-) själv fick jag litteratur som jag hade beställt och jag hoppas de kan ge mig riktigt mycket.

Jag tog en skön promenad ikväll också och jag gick upp om mina föräldrar då min mamma hittat min bok om mina första år. Där hon hade skrivit vad jag vägde och hu lång jag var. När jag jämförde med elviras uppgifter ser jag att vi legat hyfsat lika hon har dock oftast varit någon cm längre än mig.

Denna dagen har alltså varit riktigt bra! ^^

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards