gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 8 april 2015

Av Gunilla Zellman - 8 april 2015 21:16

Först börjar dagen med att jag vaknar upp vid kvart över 7 och inser att jag försovit mig en kvart. Pulsen ligger åt pipsvängen. Så det blir till att försöka få ner den och komma igång som vanligt. Det lyckades jag med. Sedan var det dags att väcka loppan och det gick ju sådär. Hon var riktigt trött. Vi kom iväg dock kom jag 5 minuter sent men hellre det än att jag skulle stressa som attan för att jag har försovit mig. Dagen på jobbet gick bra och vi kunde njuta av lugnet som vi äntligen börjar få en riktig rejäl termin. Nu ska jag äntligen kunna börjar föra fram mina idéer om jag har orken.


Att slåss med sig själv hela tiden skapa nya tankar och ideer för att få en bra framtid. Att inte falla ner i djupet varje gång det är något negativt som händer. Ja det tar på kroppen också men ack jag har börjat komma framåt och det är så skönt. Nu ska jag bara våga tro på mig själv. Fick tips på hur jag kan ge mig självkärlek till mig själv. så det ska jag prova en dag. 


Efter jobbet så var det bara att åka på styrelsemöte med Lärarförbundet och det är alltid lika roligt. Jag lär mig massor tro mig. Men oj vad det är ren grekiska samtidigt. Men skam den som ger sig. =) 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards