gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Gunilla Zellman - 5 juni 2010 20:10

Då hade man bara 5 dagar kvar till beräknad födsel. och vem vet när den vill titta ut. Folk tror hela tiden att nu nkommer den. Men det är ju för att magen har kasat ner. Den har kasat ner så mycket att den till och med börjat krympa i storlek. var hos bm i tisdags och då hade jag på SF måttet 36 cm och 2 veckor innan hade jag 37 cm. Så bebisen har fixerat sig ordentligt, men det är ju ändå inte någon garanti för att det ska gå fort det här.... *suckar* Men Det är väldigt spännande. 


I går Fredag var jag, Linus och markus och hälsade på Magnus med familj. Så liten Zackarias är. Jag tyckte ändå att Vilma var liten men inte om man jämför med honom. *ler* Men han lär nog växa ifatt henne sen om hon inte får Niclas längd förstås. =)               


Jag är ute och går varje dag och i skog och natur om jag inte har ärenden för då tar jag dem istället för att ut och gå i skogen. Är tungt att gå i backarna men annars är det väldigt lätt. Jag trampar på i ganska hög fart med tanke på att jag är höggravid. Undrar varför man säger det egentligen?! =) För egentligen är jag ju Låggravid med tanke på att magen har dalat ner. *skrattar*


Jaha så får jag väl avsluta med lite bilder jag också nu när jag lyckats ta lite. =)


 enligt markus själv så var han inte trött men han orkade inte hålla ögonen öppna mer än 1 minut i taget. *skrattar'


      För er som inte visste det så flyger fredrik så här via simulator när det blåser för mycket ute. *hehe*

 

      Här är en bild på våran alien. Så ser oftast min mage ut om kvällarna när jag har lagt mig ner.... *skrattar*


                 Bilder från när jag var ute och gick. =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards