gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Gunilla Zellman - 13 juni 2010 20:32

Åter igen är det söndag. Fredrik har gått och lagt sig redan. Är lite chockad men jag tror han e väldigt trött eftersom han inte sover riktigt som han ska nu när jag inte sover som jag ska heller. Snart så får vi hoppas på att det dyker upp en liten plutt så vi kan försöka få en normal vardag. För det är minsann inte lätt och få just nu.


Idag saknade jag mina systrar mega mycket saknade millisen lite extra men kanske inte så konstigt när vi var som tvillingar när hon flyttade. Men har ju insett att jag får träffa dem snart igen. Älskar mina syskon ni är underbara. =)


jag har varit ute och gått 2 runder idag. 1 runda i eftermiddags som blev ca 3,3km och sen gick jag 1 runda till som blev ca 4km. så nu är jag också trött. Handlat har vi gjort idag också. men vi tog perstorp så det inte blev så långt och köra ifall nånting skulle hända. 


Men men nu ska jag ta och gå och lägga mig och försöka sova är riktigt trött så det ska jag nog klara av. Ha det gott alla. =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards