gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Gunilla Zellman - 7 juni 2010 19:36

Jaha så då var det måndag igen. Idag fick jag min träningsoverall som jag beställt via kommunen för 200 kronor. Den skulle kostat 400 egentligen. Plus att jag kunde lägga till att få mitt namn tryckt på också. =) Så den innehåller röd tröja och svarta mjukisbyxor helt perfekt att ha nu när jag ändå ska gå hemma. Älskar myskläder! =)


Sa till freddan att jag ville till Ullared och köpa barnkläder sen i sommar och då sa han att det kunde vi göra någon dag på hans semester. Så det ska bli skoj och få lov och göra det. Denna semestern blir ju väldigt annorlunda. Kanske det kommer besök från norrland annars kommer vi bara vara hemma som det är planerat nu. Dock kommer det besök från Lugnet förhoppningsvis i sommar. =) Ja sen vet vi inte mycket mer vad som händer och sker i sommar. Det kommer kännas jätte konstigt att inte ens åka på 5-dagars som man är så van vid. Fast det är klart jag har ju då en liten pallevante som jag måste lära känna och ge rutiner till. =)


Ja just det jag är ute och går varje dag. Riktigt skönt måste jag påstå. Idag hade jag inte tänkt och göra det men i kväll så blev det så pass hyfsat väder att hela kroppen skrek ut och gå med dig. Så det gjorde jag. Har mina små rundor. 1 på ca. 5 km och 1 på ca.3km med mycket backar och sen dem vanliga rundorna som finns här i uggleskogen. Idag gick jag min korta med backar och behövde bara stanna i 1 backe. Helt ofattbart med tanke på att jag är i slutet på graviditeten. Men riktigt skönt och få bränna av mig lite energi. =) Är ganska rastlös annars kan jag ju säga. =)


Happ happ det var nog allt tror jag ialla fall. =) Längtar tills Pallevanten kommer ut. Folk har börjat gissa när den ska komma och jag trodde den 6/6 men den ville inte brås på sin mor och komma på en flaggdag. Fredrik Tror den 8/6 och Markus tror stenhårt att den kommer på Torsdag 10/6 bara för att den är beräknad då. Camilla tror den kommer efter den 10/6 och Inger tror den kommer den 15/6. Vi får väl se vem som har rätt. *skrattar*





Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards