gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Gunilla Zellman - 11 juni 2010 19:31

Ja då börjar man gå över i tid. Inte så värst roligt men samtidigt gör det inte så värst mycket. Jag som klagar lite att det är svårt att andas när jag precis lägger mig. Men Lyckas alltid hitta någon ställning som gör att jag efter många om och men somnar. =) Så i natt har jag lyckats få min dagliga sömn. Känner mig fortfarande trött men det går ändå an för jag vet att jag troligtvis får lov att sova i natt också. Åtminstone hoppas kroppen på det. =) 


När det gäller bebisen så var den super lugn i morse så jag blev lite misstänksam men fredrik la huvudet på min mage och lyssnade eefter bebisen och hörde dens hjärta. =) Dete tyckte han var häftigt han lyssnade 2 gånger tror jag det var. Annars har jag haft lite ont idag också för värkar idag med. Men inte överdrivet många. Inte så mycket att jag pallat kolla hur länge dem vara eller hur täta dem var. Så det känns som att det kommer att ta tid innan den busiga bebisen vill komma ut. tar det lite lugnare nu på helgen känns rätt skönt. =)


Annars idag har jag bara slappat och virkat lite och bara myst av att ha fredrik hemma en fredag. Han är ledig från jobbet det verkar nästan som att hela ESAB var stängt idag men jag vet inte.  Han hade ialla fall arbetstidsförkortning eller vad dem nu kallar en sån här dag. =)


Här får ni en bild också på min feta mage för er som missat den på Facebook. =)


    Fredrik var så trött för någon dag sen att han somna på köksgolvet en sväng. =)


      Jag 40 veckor fullt gången.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards