gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Gunilla Zellman - 10 juni 2010 21:47

Jaha så är det torsdag., Idag var man beräknad att föda inte sjutton ville den titta ut idag heller. =)


Annars så sov jag inte mycket alls i natt och fick ta igen det med att sova små stunder under dagen. Var ute och gick en runda eller snarare nästan 7km i rask takt. Det var svetttigt men väl värt det. =) Sen gick jag och la mig i badet en stund för att ha det gott. Det var riktigt skönt det. =) Sen förstökete jag sova en stund till men lyckades bara sova 1,5 timme.


I kväll sen var ja goch fredrik och Magnus och Veronica leo och Zackarias och hälsade på. Veronica fyllde år så vi åt tårta och sen vbeställde vi pizza tillsammans också. Skoj och få vara me ddem en gång. =) Jag passade påå och mös med Zackarias och fredrik passade på och lekte lite med Leo. =)


Tja det var nog allt som hlänt idag. När det gäller magen har jag bara haft sammandragningar idag inga värkar vad jag kan minnas.


Peace out allihop. =) 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards