gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Gunilla Zellman - 22 juni 2010 19:16

Ja nu var man 12 dagar över. Det är inte meningen mamma och pappa ska hinna träffa tillskottet i familjen innan dem åker till Idre. 'asg* Fast det är klart det är ju faktiskt några dagar kvar innan dem drar. 2 dagar kvar tills vi ska in på bedömning också.


Idag fick en av dem som var med i föräldragruppen barn. Hon fick dock en 5,1 kg tung bebis och som var 58 cm lång. Så jag hoppas verkligen att min inte blir så stor. Men det tror jag inte heller. Annars händer det inte så värst mycket med våran plutt. Den har en slappedag den idag. Den har inte rört sig mycket idag. Den är nog totalt slutkörd efter igår för då hade den rally. Ja den körde konstant. Helt tokig var den. Men nu tycker vi ju allt att den ska komma ut. Men det betvivlar jag på att den gör. Vi får hoppas på det bästa... =) vem vet vad som händer och sker. =)


Idag fick fredrik hem sin nya helikopter också. han har köpt sig en ny. Den får ni se när ni kommer. Ni kommer tappa hakan. 'asg*


Nej det var nog allt för idag... Ha det super duper! kram

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards