gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Gunilla Zellman - 8 juni 2010 17:09

Ja då hade man 2 dagar till beräknad födsel men tror starkt att den inte kommer då. Har dock börjat få förvärkar. Fick 1 i gång förmiddag och 1 i natt. Det gjorde ju ont men var som att ha mensvärk typ. Fast jag kunde inte sova pga det. Skulle varit hos bm i morgon men det blev flyttat till idag för hon jobbade i hässlehåla i morgon. Fick en tid till den 18 juni får väl se om jag behöver den. I så fall så kommer jag att få tid då till koll för igångsättning. Bebisen kan fortfarande bli en flaggdagsbarn dvs att den föds på Midsommarafton. *ler* Det hade ju varit ballt. Så veronica du kan vara lugn du får ha din födelsedag i fred. =)

Barnmorskan frågade om hon skulle kolla vaginalt hur långt ner bebisen låg men jag tyckte inte det var någon mening. Är ju beredd på att jag kommer att gå över 5 dagar eller mer som ni andra gjorde. Så det struntade hon i.


Bebisens puls låg på 143 slag och min puls låg på 124/85 Men apparaten var lite lustig så jag vet inte riktigt om det stämmer eller ej. Jo och så fortsätter den och växa igen och det märker jag för jag har fått svårt för att andas igen om nätterna så nu är SF-måttet 37 cm igen. Tycker bebisen kan komma nu men det lär den nog inte göra...


Annars idag har jag rengjort ugnen och varit ute och gått en låååång runda med Ulrika. Det var skoj.... nej nu ska vi laga mat. Ha det gott alla som läser denna om det är någon som gör det... =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards