gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Gunilla Zellman - 19 juni 2010 22:25

*suck* nu har det gått 9 dagar över. Men va tusan den kommer när den är redo det vet jag.. Idag har jag haft en riktig slappe dag bara tagit det lugnt. varit hemma hos magnus och veronica och barnen. Det var trevligt och träffa dem en stund. Sen har jag ätit gooood middag med fredrik. Fläskfilé med potatisgratäng och cafe de parise sauce eller hur man nu stavar det hela. Annars har jag tittat på kronprinsessans bröllop lite grann och haft det bra.


imorgon tänker jag ut och gå i gen... Det känner jag att jag behöver... =)


 hadet super 

Av Gunilla Zellman - 19 juni 2010 05:15

jaha så har man försökt sova i natt då. Men inte f-n gick det heller. Nej andra natten i rad som är förstörd tyvärr... pallar inte detta mer. Måste få lov och sova... Försöker ta igen det om dagarna men inte sjutton vill kroppen ta och göra det heller. Har haft lite sammandragningar inatt också men vet inte om det har med att jag itne sovit som jag ska eller va ddet har med och göra. Blir i alla fall väääääldigt less på att inte få lov och sova... Dock inte bebisens fel för den har sovit och sover fortfarande.... =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards