gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Gunilla Zellman - 21 juni 2010 20:23

Ja då var man 11 dagar över. imorgon har det gått 12 dagar över som veronica gick med Leonard. Så vi får väl se om jag lyckas imorgon eller det är meningen att vi ska bli igångsatta. När det bli har vi ingen aning om än. På torsdag ska vi på bedömning och se. Då ska vi även få se "greger" på ultraljud igen om den inte bestämmer sig för att komma innan. Kan ju alltid hoppas så jag slipper den stressen som det innebär för mig att åka in till sjukhus.


Annars idag har jag pratat med båda mina kära systrar och även med Farmor. tycker det är skoj att höra att dem mår bra allihopa. 


OCh idag har jag varit ute i skogen och träffat min gamla avdelning och vår grann avdelning. Dem skulle ut och grilla i uggleskogen och undrade om jag hade lust och komma dit. Helt klart. var ju super roligt och få träffa alla dem igen. =) OCh ett barn undrade vart jag skulle sen när jag gick hem. Då fick dem förklara att jag skulle gå hem och vänta på min bebis... *skrattar* barn är för goa. =)


här kommer lite magbilder. =)


    

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards