gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Gunilla Zellman - 30 juni 2010 19:37

Okej så nu har vi fått allt gjort som e på g med hennes komplikationer. Vi var i malmö i går och fick information om hennes operation hon ska göra i gommen. Måste säga att när man fick prata med en kurator där så släppte en hel del. ja som sagt desto mere jag får älta saker desto mer klarar jag av det. Operationen kommer att ta 1,5 timme som jag fatta det och då får vi stanna där. Känns lite tradigt att kanske bara 1 av oss får lova att sova över med henne men vad gör man. Detta ska inte ske förrän om mer än ett halvår. så det komme rnog fixa sig. =)


Vi var inne i helsingborg i måndags och fick kollat hennes höft vi behövde ingen skena till den som tur är. Men dem ska kolla den igen om 4 månader. Tur att dem idag följer upp allt o ser så att det inte händer något negativt med grejorna. 


annars har det inte hänt så mycket just nu. har konstigt nog inte gråtit direkt idag. Chocken har nog lagt sig hyfsat har tyckt att det varit tungt med alla extra grejor vi varit tvungna att göra. nej nu ska jag se om jag lyckas flytta ööver snäckan till sin egen säng så fredrik kan göra sina grejor innan han somnar. Ha det super.


/gunilla

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards