gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Gunilla Zellman - 18 juni 2010 07:53

Jag måste säga att det är riktigt skönt och gå hemma. =) Men det är klart hade ju varit så mycket roligare om man hade haft sin lilla plutt.


Idag ska jag till barnmorskan och få tid till kontroll för igångsättning tror även att hon kommer att göra en hinnsvepning. Men det återstår att se. För inte verkar den vilja komma ut inte. Har lite svårt att sova på rygg eftersom bebisen tycker då att den ska trycka sig uppåt i magen och det gör ONT! Så i natt har jag varit lite grubbel trubbel och inte sovit alla mina timmar jag behöver. Får ta igen det i förmiddag/eftermiddag här hemma. brukar vara duktig på att sova så... =)


Okej så nu har jag varit hos bm och allt e bra med plutten. Fick en tid till kontroll om det nu skulle behövas på torsdag nästa vecka. FÖr att kolla om man är redo att sättas igång eller så. Men hoppas lite att jag slipper det för dem säger att det inte är så roligt att bli igångsatt. Huvudsaken är ju att jag vet att den kommer att komma ut snart. =) Den fortsätter och växa i alla fall. Men inte lika kraftigt som den gjorde ett tag. Blir väl en 4-5 kg.s klump. 


Efter att jag hade varit hos bm så var jag inom jobbet och snacka lite. Det var riktigt skoj. Helt super duper och få träffa dem och har det inte hänt något tills på måndag ska jag följa med min gamla avd. och den andra avd. och grilla dem ska grilla här i uggleskogen med barnen så det är nära och bra. =)


Annars har jag det riktigt bra bara lullar runder hemma och städar lite och har det allmänt skönt. Njuter för varje dag som inte bebisen kommer. Men det är klart man längtar efter den, vill ju få träffa den busiga saken. =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards