gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Gunilla Zellman - 20 juni 2010 19:05

Bläää nu börjar det bli segt. Men jag vet också att på torsdag ska jag in på bedömning till igångsättning så vi får väl se vad som händer då.


Mamma och pappa har inte förstått det men bebisen vill inte visa sig för dem direkt så det är därför den stannar inne tills dem har åkt till idre. *skrattar* eller som pappa sa idag att jag inte tyckte om människor så det gör inte bebisen heller den vill inte komma ut till människorna. =)


Annars har jag det bra har haft en riktig SLAPPE helg inte gjort något vettigt alls. Tvättat lite har jag gjort men inget annat. Det har varit super skönt. Bara slappat som bara den.


Jo jag kan faktiskt se till och komma ut på nätet senare än vad jag brukar göra om helgerna. För helg e helg.... *skrattar* Camilla trodde idag att jag hade åkt in eftersom jag inte varit inne på nätet innan klockan var 11. Du e för go millan. =) ha det super alla goa vänner. =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards