gunillasbusfamilj

Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

Vilken dag,,,,

Av Gunilla Zellman - 28 juni 2010 22:16

Idag har det inte varit någon lätt dag för fredrik och mig. I morse fick vi reda på att vi skulle in till Hbg och kolla elviras höft. Så det gjorde vi. Det gick bra hon behöver ingen skena. För er som inte visste det så låg hon sätes ju och tack vare det hade hon kunnat fått problem med höften. men det låg bara på 5-10 % avvikande så den behövdes inte göras vid. Vi ska kolla den igen om 4 månader.


Sen gjorde ju inte värmen det hela bättre hon bara skrek och skrek och visste knappt vart hon skulle ta sig iväg. Hon hade det skit jobbigt, vilket tog jätte hårt på fredrik och mig. Så vi bröt ihop idag båda två. Men tröstade varandra så himla mycket som vi bara kunde. Fast jag saknade att ha mamma och pappa hemma. tänkte inte på magnus och veronica att dem kunde tagit henne en stund så vi fått pausa och prata ut och gråta ut. Men ska tänka på er lite oftare. tack för att ni erbjöd er. =)


Just nu sover både Elvira och Fredrik så jag ska också ta och lägga mig. så kanske jag pallar med morgondagen när vi ska ner till malmö och kolla hennes gomspalt. så skriver om det imorgon. Känns tufft men vad ska man göra. Min lilla tös har det inte lätt. Tur hennes special flaska fungerar ialla fall.


Nej nu får ni ha det så gott allihop. Och familjen miin ni är guld värda det ska ni veta. =)

 
 
Magnus

Magnus

29 juni 2010 07:24

Inga problem, bara att höra av er. Vi är proffs vid det här laget. Tänk på att ha fördraget i vardagsrummet och dörren lite öppen så att ni får ut värmen. Blir nog bara jobbigt för henne att försöka andas när det är så varmt, tyckte själv det var tungt och jobbigt att andas när vi var och hälsade på. Ja, och det räcker hon har blöja på sig i värmen också.

Lycka till idag!

http://magnus.ekenskog.se

 
Ingen bild

camilla

30 juni 2010 08:47

det är bra att du har familj så nära när man behöver dem. synd bara att du inte tänkte att någon annan än mamma kunde ta henne hihi
glöm ej uppdatera med lite bilder ;)
KRAM på dig syrran, tänker på dig/er hela tiden! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla Zellman - 7 april 2019 00:02

Fy i natt vaknade jag av en mardröm. Min andra bror rycktes ifrån mig i min dröm. Det gör så.jävla ont. Och rädslan över att de kanske försvinner. Ja den är hemsk. Har drömt att en av mina systrar också försvinner ifrån mig. Nu hoppas jag att jag sli...

Av Gunilla Zellman - 5 februari 2019 17:33

Idag är det tungt. I somras somnade 2 människor in som fanns i mitt liv. Min svärfar och min ena bror. Idag är en dag då sorgen kommer ifatt mig en sväng och jag inser att de verkligen är borta. Det gör ont. Det är tyvärr livets gång att folk ska läm...

Av Gunilla Zellman - 4 november 2018 14:45

Japp jag erkänner. Jag är beroende av min mobil. Och det värsta är att jag bara slö tittar jag gör inget vettigt ens. Så nu får jag skärpa mig ännu mer. Denna veckan klarade jag målet - att bara vara på telefonen 1.5h på dagen - 1 gång och det var i ...

Av Gunilla Zellman - 21 oktober 2018 22:58

Japp jag funderar på mycket just nu. Men en sak som fungerar för att få hjärnan att slappna av är faktiskt att skriva av mig. Jag vet inte om det är någon som ens läser min blogg men då har jag ett sätt att få utlopp av mina tankar och energin som gå...

Av Gunilla Zellman - 20 oktober 2018 23:54

Oj denna blogg är verkligen inte aktiv. Haha.....   Jag funderar på vad jag kan hitta på som gör att jag mår bra. Något där jag träffar folk varje vecka. jag är med i Joyvoice denna terminen med. Men nånstans inom mig är det inte det riktigt som ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards